شهرداری منطقه دو رشت
1401/07/07 تجلیل مدیر منطقه دو شهرداری رشت از آتش نشانان ایستگاه شماره دو آتش نشانی رشت
تجلیل مدیر منطقه دو شهرداری رشت از آتش نشانان ایستگاه شماره دو آتش نشانی رشت

 به گزارش واحد ارتباطات منطقه دو شهرداری رشت، به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و خدمات ایمنی، یوسف یزدانی مدیر منطقه دو شهرداری رشت با همراهی محمدرضا مهاجر معاون خدمات شهری منطقه و رامین صالح نژاد مدیر حراست منطقه دو با حضور در ایستگاه آتش نشانی شماره 2 واقع در خیابان آتش نشان در محدوده منطقه دو از فرمانده این ایستگاه و آتش نشانان تجلیل کرد.

 

یزدانی مدیر منطقه دو شهرداری رشت در این دیدار اظهار داشت: روز آتش نشان روز تجلیل از ایثارگریهای انسانهای پاک سرشتی است که امنیت و رفاه همنوعان خود را بر سلامت و آسایش خویش مقدم دانسته و همواره همچون فرشتگان نجات به یاری آسیب دیدگان می‌شتابند.

 

وی با اشاره به اینکه آتش نشانان شهرداری رشت همواره در سرعت عمل در رسیدن به محل حریق و ابتکار در اطفای حریق زبانزد هستند تصریح کرد: آتش نشانان شهرداری رشت فراتر از حد استانداردهای جهانی عمل می کنند.

 

مدیر منطقه دو شهرداری رشت خاطرنشان کرد:امیدواریم با آموزش شهروندان جهت رعایت نکات ایمنی و فرهنگ سازی بتوانیم زمینه کاهش حوادث را فراهم نمائیم

.

کوروش زمینی فرمانده ایستگاه آتش نشانی شماره دو رشت نیز با قدردانی از حضور مدیریت منطقه دو و مسئولان این منطقه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این ایستگاه آتش نشانی از تعامل و همکاری شهرداری منطقه دو با ایستگاه های آتش نشانی محدوده منطقه قدردانی کرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 1003
تلفن تماس:                  01333329745 الی 6
 دورنگار:                        01333346567
 آدرس:  رشت،خیابان امام خمینی،میدان دکتر حشمت،چله خانه، منطقه دو شهرداری رشت
پست الکترونیک:                    info@rasht.ir
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به شهرداري منطقه دو رشت ميباشد.
Powered by DorsaPortal